قوانین و مقررات استفاده از سرویس‌ها و خدمات اسپرت اسکولار

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی  اسپرت اسکولار به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت اسپرت اسکولار هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط اسپرت اسکولار  به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات  اسپرت اسکولار است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین اسپرت اسکولار از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های عمومی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های اسپرت اسکولار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اسپرت اسکولار اقدام کند.

همچنین از آنجا که اسپرت اسکولار یک وب‌سایت خرده‌فروشی و عمده فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات اینترنتی اسپرت اسکولار استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به اسپرت اسکولار ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که اسپرت اسکولار به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

البته برای سفارش محصولات به صورت عمده می توانید با برقراری تماس تلفنی با شماره ی مندرج در سایت و یا یکی از روش های ارتباطی ذکر شده در قسمت روش های پیگیری و تماس با ما ، با مجموعه ی اسپرت اسکولار در ارتباط باشید.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد اسپرت اسکولار برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه اسپرت اسکولار را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

  • اسپرت اسکولار ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های اسپرت اسکولار  قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد .

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اسپرت اسکولار جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اسپرت اسکولار تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.

  • همچنین اسپرت اسکولار ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه اسپرت اسکولار را در پروفایل خود لغو کنند.
  • اسپرت اسکولار  ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، اسپرت اسکولار می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.
  • حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. اسپرت اسکولار هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.
  • اسپرت اسکولار همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی اسپرت اسکولار و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.
  • اسپرت اسکولار برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. اسپرت اسکولار به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت اسپرت اسکولار به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و یا ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند و قابل پیگیری خواهند بود.اسپرت اسکولار همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد.

_ امکان پرداخت وجه در محل وجود ندارد. در صورت سفارش محصولات در تعداد کمتر از ۵۰ عدد، بایستی وجه قابل پرداخت به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی وبسایت اسپرت اسکولار در هنگام ثبت سفارش ،واریز گردد.

در صورت سفارش محصولات به صورت عمده و تعداد بالا بایستی یک سوم کل مبلغ سفارش، در هنگام ثبت سفارش و الباقی مبلغ در هنگام تکمیل سفارشات و پیش از ارسال به شماره کارت ذکر شده در وب سایت واریز گردد.

تنها در صورت خرید حضوری محصولات ، امکان پرداخت حضوری میسر خواهد بود.

– امکان لغو و بازگرداندن سفارش پس از ثبت سفارش و ارسال سفارشات چه در فروش تکی و چه در خرید عمده لباس ورزشی وجود نخواهد داشت.

تنها در صورت خرید تعداد بالای محصولات، پیش از پرداخت بیعانه و پیش از قطعی شدن مدل و سایز دلخواه شما امکان لغو سفارشات وجود خواهد داشت.

_در صورت وجود نقص ظاهری و مشکل در کالای تحویل داده شده ، شما می توانید حداکثر تا ۲۴ ساعت با کارشناس واحد فروش تماس گرفته و یا از طریق یکی از ۴ شیوه ارتباطی وجود مشکل محصول مورد نظر را اطلاع داده و با تشخیص و راهنمایی کارشناس  مربوطه ، نسبت به مرتفع نمودن مشکل اقدام فرمایید.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، اسپرت اسکولار جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و همچنین تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

_همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.

– امکان پرداختی به جز پرداخت اینترنتی برای سفارش‌هایی که از طریق پست ارسال می شوند یا مبلغ آنها بیشتر از پانزده میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت اینترنتی تسویه شود.

خسارت در هنگام حمل و نقل

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش اسپرت اسکولار اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش اسپرت اسکولار ارسال شود.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

نظرات کاربران

هدف از ایجاد بخش نظرات در اسپرت اسکولار، اشتراک‌گذاری تجربه‌ی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش می‌رسد. بدیهی است بخش نظرات اسپرت اسکولار با دیگر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمی‌شوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمی‌آیند.

طرح تشویقی پیشنهاد شگفت انگیز

طرح تشویقی شگفت انگیز به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و روزانه در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‏‌تر نسبت به فروش‌‏های ویژه درج می‏‌شود که این کالاها تنها برای ساعت‏‌هایی امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

 در صورتی که کالایی در روز قبل از فروش شگفت انگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفت انگیز باشد، قیمت شگفت انگیز اعمال می‏‌شود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، اسپرت اسکولار تعهدی در قبال سفارش‌‏های تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی هماهنگی‌‏های لازم انجام می‏‌شود.هرینه ارسال سفارش برای بخش شگفت انگیز به ازای هر کالا به صورت مجزا و ثابت در نظر گرفته می‏‌شود و امکان تغییر ندارد.