پرسش های متداول

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های مجموعه ی اسپرت اسکولار بوده است و اسپرت اسکولار در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید محصولات، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

در این شرایط محصول مورد نظر با هزینه ی مشتری مرجوع شده و طبق تشخیص کارشناسان اسپرت اسکولار مرد بررسی قرار گرفته و پس از رفع ایرادات موجود،محصول مجددا به مشتری گرامی بازگردانده خواهد شد.

امکان پرداخت وجه در محل وجود ندارد. در صورت سفارش محصولات در تعداد کمتر از ۵۰ عدد، بایستی وجه قابل پرداخت به صورت آنلاین از طریق درگاه پرداخت اینترنتی وبسایت اسپرت اسکولار در هنگام ثبت سفارش ،واریز گردد.

در صورت سفارش محصولات به صورت عمده و تعداد بالا بایستی یک سوم کل مبلغ سفارش، در هنگام ثبت سفارش و الباقی مبلغ در هنگام تکمیل سفارشات و پیش از ارسال به شماره کارت ذکر شده در وب سایت واریز گردد.

تنها در صورت خرید حضوری محصولات ، امکان پرداخت حضوری میسر خواهد بود.

سفارشات خریداران محترم محصولات گروه تولید اسپرت اسکولار به محض ثبت ، به تولید کننده ابلاغ شده و پوشاک ورزشی انتخاب شده بر حسب مدل و اندازه ی دلخواه مشتریان گرامی وارد مرحله ی تولید می شوند.

از این رو امکان لغو سفارش پس از ثبت سفارش چه در فروش تکی و چه در فروش عمده وجود نخواهد داشت.

تنها در صورت خرید تعداد بالای محصولات، پیش از پرداخت بیعانه و پیش از قطعی شدن مدل و سایز دلخواه شما امکان لغو سفارشات وجود خواهد داشت.

در صورت وجود نقص ظاهری و مشکل در کالای تحویل داده شده ، شما می توانید حداکثر تا ۲۴ ساعت با کارشناس واحد فروش تماس گرفته و وجود مشکل محصول مورد نظر را اطلاع داده و با تشخیص و راهنمایی کارشناس  مربوطه ، نسبت به مرتفع نمودن مشکل اقدام فرمایید.

با توجه به تعداد اندک و یا تعداد بالای سفارشات، روند دوخت و تولید پوشاک و آماده سازی محصولات مختلف، متفاوت است. از زمان آماده سازی محصولات مورد نظر و سپس مشخص شدن نحوه ی ارسال سفارشات (از طریق پست پیشتاز ، باربری ، تیپاکس) کالای مورد نظر شما حداقل ۲ روز و حداکثر ۴ روز کاری به تحویل شما خواهد رسید.

شما می توانید پس از ثبت سفارشات مورد نظر ، با برقراری تماس با کارشناس فروش مربوطه از طریق شماره تلفن ذکر شده در وبسایت ( ۰۹۱۹۶۱۱۱۷۹۶ ) پیگیر جزئیات سفارش ثبت شده و کالای ارسال شده شوید تا از زمان تحویل کالاها و دیگر جزئیات مطلع شوید.

شما می توانید پس از ارتباط با کارشناس واحد فروش و ثبت تعداد سفارشات، با ارسال طرح مورد نظر خود در قالب یک عکس واضح و با کیفیت ، مدل دلخواه خود را سفارش دهید.

در صورتی که طرح مورد نظر شما با طرح مدل های موجود در ویترین محصولات اسپرت اسکولار بسیار متفاوت باشد، هزینه ی طراحی جدید محصولات به عهده ی مشتری گرامی خواهد بود.

در صورت احتیاج به چاپ لوگو و نماد خاصی بر روی پوشاک ورزشی ، بایستی لوگوی مورد نظر را در قالب فایل PDF برای کارشناس فروش مربوطه ارسال فرمایید.

نحوه ی ارسال محصولات بسته به حجم و تعداد سفارشات متنوع است.

در صورتی که تعداد سفارشات در حجم اندک و خرید به صورت تکی صورت پذیرفته باشد ، کالاهای مورد نظر از طریق پست پیشتاز و تیپاکس به دست مشتریان گرامی خواهند رسید.

در صورت خرید محصولات به صورت عمده و با حجم بالا، ارسال محصولات به کمک باربری صورت گرفته و در این مورد ، انتخاب نوع باربری مورد نظر جهت ارسال و تحویل محصولات می تواند با انتخاب مشتری گرامی صورت پذیرد.