تمرینات کششی TRX

تمرینات کششی TRX : با انجام این چند روش فوق العاده و ساده ی ورزشی، به اهدافی نظیر کاهش وزن، تقویت قدرت عضلانی، یا آمادگی جسمانی دست پیدا کنید. هدف از انجام این تمرینات توسعه قدرت، تعادل، انعطاف پذیری، افزایش دامنه حرکتی و ثبات مفصلی است. به عبارت دیگر تمریناتی که بدن آویخته، آویزان یا معلق باشد، بدنسازی معلق می‌گویند.برای همین یکی از فواید فراگیری تی آر ایکس این است که باعث می‌شود فرد تعادل بهتری پیداکند و به راحتی مرکز ثقل بدن را تقویت کند.همه چیز درباره ی تمرینات TRX

 

آموزش تی آر ایکس در خانه

تمرینات TRX را با تجهیزات بسیار اندکی در خانه و حتی محل کار هم به راحتی میتوانید انجام دهید.
این روش یک نوع تمرین مقاومتی است که بر اساس دو منبع همیشه در دسترس، یعنی جاذبه و وزن بدن طراحی شده است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*