ورزش در خانه (قسمت دوم)

ورزش در خانه (قسمت دوم) : با انجام این تمرینات ساده ورزشی در خانه ، میتوانید بدون اتلاف زمان و بدون تجهیزات عضلات بازو و سینه ی خود را تقویت کنید و اندامی ایده آل و متناسب داشته باشید.با ورزش کردن در خانه  میتوانید از اتلاف وقت خود جلوگیری کنید و ضمن انجام کار های روزمره به سلامت جسمی دست پیدا کنید.

کوچک کردن بازو در خانه

ویدئوی ورزش در خانه (قسمت اول) را حتما ببینید.

تقویت عضلات سینه و بازو

از جمله فواید انجام این تمرین داشتن اندامی عضلانی و متناسب است.انجام دادن این تمرینات به کوچک شدن و فرم دهی بازوان شما و تقویت عضلات سینه کمک کرده و باعث از بین رفتن بافت چربی اضافی بازو ها و رشد بیشتر عضلات جلو بازو و پشت بازو بدون نیاز به وزنه میشود.

دیدگاه‌ها ۰

*
*